2

yüzyılın sesi

Posted by Anıl on 01:07

küçücükken missing şarkısını duyduğumda "böyle bir ses olamaz" demiştim ve hiç bitmeyecek bir aşka kaptırmıştım kendimi: Tracey Thorn'un sesine...Bir de onu ilk kez görme hikayem var tabi, o da ayrı mesele:) Everything But The Girl şarkılarına bulduğum yerde yapışırken henüz yüzünü görmediğim bu sesin sahibi ancak bir peri kızı güzelliğinde olabilir diye düşündüm uzun yıllar. Daha o zaman internet yok, yabancı albüm alacak param yok, radyo ve trt3'te yayımlanan pop saati var sadece:) işte missing klibine ilk kez denk geldiğim an tvye uzun uzun baktığımı hatırlıyorum inanmaz gözlerle. baya bir şok oldum kadıncağızın hayalimdeki güzellikte olmamasına. tabi artık o şoku aştım, şimdi tracey thorn'un güzelliği daha bir kişilikli geliyor bana ehehe. her neyse, tracey'nin solo albümü 'out of the woods' yeni çıkmadı aslında ama yıllar geçse de eskimeyecek güzellikte. (ufff, dergici cümleleri kuruyorum yaa!). Sözleri anlamlı şarkıların yeri benim için ayrı oluyor (sezen aksu'yu sevme nedenlerinden biri), bu yüzden albümü bıkmadan dinliyorum. Özellikle de aşkın nereye gittiğini sorgulayan, ikimizin hayaletleri paralel bir evrende geziniyor şimdi diyen By Picadilly Station I Sat Down And Wept (Piedra Irmağının Kenarında Oturdum Ağladım :p) aşmış güzellikte bence. Bir de, sapına kadar İngiliz olan Tracey Thorn'un (ve dolayısıyla EBTG) şarkılarının en güzel yanı bol bol deyim, atasözü içermesi. Şarkılarını dinledikçe ve 'bu da ne demekmiş' diye merak ettikçe pek çok şey öğrendim ben kendilerinden. Dinleyiniz, dinletiniz.

2 Comments


Anil'cimmm, F&T icin yazdklarina ekptekilerden once ben gozlerimi deviriyor hatta devirmekle kalmayip evirip cevirip deviriyorummm:)
Yani isin yazi kismi eglenceli ama hep diken ustunde her dakikayi tuhaf karmasik bunalimli bazan da son derece geyik ve kahkahali gecirmek, orada nasil bir ruh hali birakir bilemicemmm, ama bloguna bayildim ve ozellikle sayfa duzeni cok hosua gitti, takip ediciimmm...


Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder

Copyright © 2009 Ordan Burdan All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.