1

yeni aşkım tchibo

Posted by Anıl on 03:09
Hepinizin bildiği bu Alman mağaza zincirine resmen aşığım ben! Ucuza servis ettikleri güzel kahvesi olsun, ıncık gıncık ve hiper-pratik eşyaları olsun Almanlara olan hayranlığımı pekiştiriyor. Her iki haftada bir değişik temaları oluyor ve aletler o temaya uygun. İnternetten de alışveriş yapılabiliyor. Duyduğuma göre gönderim hızı da harikaymış.
Balık şeklinde balık ızgarası satıyorlar mesela 20 TL'ye, bakınız altta.




Bir de en çok masa-bistro standına bayıldım ben, bahçesi veya yazlığı olanlar için süper olmuş. Yüksekliği de ayarlanabiliyormuş. Bakınız:









Opera dürbünü satıyorlar, mesela her konserde önümdekilerden sahneyi göremeyen ben bu aletten alıp köşeme çekilerek konserleri öle izlemeyi planlıyorum. (komik görünebilir, evet:p)


Son olarak bayıldıım aletlerden biriyse kayıt cihazlı açacak. Kayıt cihazına gereksinim duyanlar için iki işlev bir arada!


Yeni sevgilim Tchibo!

1 Comments


o balik izgarasi gayet faydasiz bir kere, biz Turk uz, o kadar kocaman baligin izgarasini yapmayiz, yaparsak da o piscek diye beklemeyiz. Bize ne yakisir, dikdortgen kocaman izgaraya dikine bir sekilde istavritleri siralamak, oh mis gibi. sonra citir citir ye cerez gibi. Ne gereksiz alettir yahu?

Ondan sonra o masa-bistro standini ne yapacagiz sevgili Tchibo? Ha evet verecegimiz beach party lerde şık olur.

Durbun guzel bak, ona bisi demem, ama onu da monser gibi yanimda tasimaya cekinirim.

Kayit cihazli acacak da pek sirin gelmedi gozume.

Uber alles! Peh! Auf deutsch bitte!

Yorum Gönder

Copyright © 2009 Ordan Burdan All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.